zoeken
menu
sluiten

Extra PC-Hulp

De PC-Hulp van 50+ mobiel biedt nóg meer service en gemak. Met dit extra pakket kun je terecht bij echte technische toppers die verder gaan dan alleen de mobiele telefoon. Denk hierbij aan problemen met de computer en alle apparatuur die daar aan moet. Het is zelfs mogelijk om afstand op hulp te krijgen waarbij op afstand de PC wordt bestuurd om het probleem te verhelpen. Mocht het een groter probleem zijn kan tegen een gereduceerd bedrag een monteur langs komen om het in persoon op te lossen.
Wat is Technische Hulp?

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik de PC-hulp van 50+ mobiel bereiken?

De PC-Hulp van 50+ mobiel kun je heel makkelijk bereiken via het telefoonnummer van de klantenservice 088-2282288. In het keuzemenu krijg je de optie of je belt voor PC hulp.

Kan ik de PC-hulp alleen bellen voor mijn PC?

Je kan de PC-Hulp van 50+ mobiel ook bellen voor problemen met je tablet, telefoon of randapparatuur. Onze technische toppers gaan je geduldig op afstand helpen. 

Kan ik de PC-Hulp ook gebruiken als ik in buitenland ben?

Ja, ook dit is mogelijk. Je belt ook hiervoor naar ons klantenservice nummer. In EU (Zone 1) zitten hier geen extra kosten aan verbonden.

Hoe kan ik de PC-Hulp aanzetten?

Heb je de PC Hulp als gratis extra gekregen bij de bundel dan moet je deze nog aanzetten om er gebruik van te maken. Dit kan in je Mijn 50+ of via de app. Kom je er niet uit dan kan het telefonisch via de klantenservice.

Hoe kan ik de PC-Hulp aanvragen?

Indien je ook gebruik wil maken van deze extra service die verder gaat dan alleen telefoon. Dan kun je die toevoegen aan je abonnement via Mijn 50+, de app, per SMS met "TECHHULP AAN" naar 1250 of telefonisch via de klantenservice.

Hoe kan ik de PC-Hulp opzeggen?

Bij het afsluiten van de PC Hulp is dat tot het einde van de looptijd van het contract. Dit is dus tijdens de looptijd niet op te zeggen. Het is wel mogelijk om het pakket te laten vervallen bij een verlenging.

  • Belangrijke informatie
    - contractduur 2 jaar: prijs per maand € 7,-
    - contractduur 1 jaar: prijs per maand € 8,-
    - eenmalige administratiekosten zijn € 1 (n.v.t. bij verlenging)
    - als je je bundel verbruikt hebt, betaal je voor verbruik in Nederland en zone 1 €0,31 per minuut/SMS en €0,15 per MB bellen en sms'en vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1, betaalde servicenummers en premium sms-diensten vallen altijd buiten je bundel. De bijbehorende tarieven vind je op de tarievenpagina
    - gesprekken ronden we af per seconde, internetsessies per kb
    - 4G-internetsnelheid heeft een downloadsnelheid tot 75 Mbps en uploadsnelheid tot 10 Mbps. De daadwerkelijk beschikbare snelheid kan hiervan afwijken
    - De buitenbundel buffer (betaalde dienst) kun je instellen voor € 1,50 per maand via Mijn 50+ Mobiel. (plafond + 500MB)
    - resterend tegoed vervalt aan het einde van de maand
    - bundels mogen per maand gratis omhoog aangepast worden volgens de op dat moment geldende bundels en prijzen voor het wijzigen van abonnementen zoals weergegeven bij tarieven

  • Uitzondering onbeperkt bellen (Fair Use Policy)
    Bellen vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1 en betaalde servicenummers zijn uitgezonderd van onbeperkt bellen. Om extreem verbruik en misbruik te voorkomen geldt met betrekking tot onbeperkt bellen een Fair Use Policy. Een indicatie voor extreem verbruik kan zijn dat je meer dan 10.000 minuten per maand belt of meer dan 10.000 sms’jes stuurt. We zullen dan nader onderzoek doen. Als we extreem verbruik of misbruik vermoeden, nemen we contact met je op. 50+ Mobiel abonnementen zijn specifiek bedoeld voor individueel mobiel gebruik op smartphones en tablets. En niet voor commerciële doeleinden, zoals het (tegen betaling) beschikbaar stellen van de verbinding aan derden of het beschikbaar stellen van de verbinding aan meerdere gebruikers.

  • Nummerbehoud
    Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je je huidige nummer wilt houden. Wij regelen de overstap en zeggen het abonnement bij je huidige aanbieder op. Zo zorgen we ervoor dat je geen dubbele abonnementskosten hebt.

  • Totstandkoming contract
    Een overeenkomst komt pas tot stand als 50+ Mobiel je aanvraag heeft aanvaard en dit aan je heeft bevestigd.

  • Automatische incasso
    Je betaalt je abonnementskosten, en overige kosten middels een automatische incasso. De machtiging hiervoor bevestig je middels het doen van een iDEAL bankoverschrijving. Hiermee ga je akkoord bij het aangaan van je contract.

  • Levering
    De simkaart wordt in principe binnen 2 werkdagen na de betaling van je bestelling geleverd door PostNL, met uitzondering van de maandag; dan vindt er geen bezorging plaats. Helaas hebben wij geen track & trace van briefpost en kan er in drukke periodes vertraging oplopen bij PostNL.
  • Bedenktermijn
    De bedenktermijn is 14 dagen. Het bedenktermijn start op de dag dat 50+ Mobiel je bestelling aan je heeft bevestigd of het ingaan van nummerbehoud. Als je je bedenkt, dan kan je je bestelling kosteloos annuleren. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld gebruik maken van het herroepingsformulier of bellen naar de klantenservice. Aan het annuleren van je abonnement zijn geen kosten verbonden. De administratiekosten en de maandelijkse kosten van je bundel die je vooruit hebt betaald, worden binnen 14 dagen teruggestort op je rekening. Als je kosten hebt gemaakt buiten je bundel worden deze wel in rekening gebracht.

  • Kosten
    Je kan tijdens de bedenktermijn van 14 dagen alvast gebruikmaken van je nieuwe abonnement. Je stemt er dan mee in dat 50+ Mobiel de maandelijkse abonnementskosten pro-rato en de gebruikskosten bij je in rekening brengt, wanneer je binnen deze bedenktermijn annuleert. Hiermee ga je expliciet akkoord bij het activeren van je simkaart.

  • Klachten en geschillen
    Je dient klachten ten aanzien van direct waarneembare gebreken aan de diensten binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek bij 50+ Mobiel te melden. 50+ Mobiel zal binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laten we je weten wanneer je de inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten. We zullen natuurlijk altijd on best doen om zo snel mogelijk te reageren. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dit kan je doen tot 12 maanden na het ontstaan van je klacht bij 50+ Mobiel of binnen drie maanden na de dagtekening van de brief of het bericht waarin 50+ Mobiel definitief haar standpunt over de klacht heeft kenbaar gemaakt. Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan 50+ Mobiel hebt gestuurd en 50+ Mobiel de kans hebt geboden om de klacht op te lossen, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen.

  • Opzeggen
    Je kunt het abonnement één maand voor de einddatum van je contract opzeggen. Dit doe je gemakkelijk via ; opzeggen@50plusmobiel.nl Daarna kan je het abonnement op ieder moment opzeggen en geldt er altijd een opzegtermijn van één maand. Indien je na de contractduur het abonnement niet verlengt (vernieuwt) of opzegt, dan blijft je abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden. Wij behouden ons het recht voor onze tarieven jaarlijks te indexeren volgens de CBS Consumentenprijsindex. We indexeren je abonnement niet gedurende de overeengekomen looptijd van 12 of 24 maanden.

  • Bedrijfsgegevens
    Je sluit je abonnement af bij 50plus mobiel B.V., statutair gevestigd aan Frederiklaan10A, 5616 NH, Eindhoven, Nederland Postbus 6047,5600 HA, Eindhoven, Nederland. 50plus mobiel B.V. is geregistreerd onder KvK-nummer 80808301.
  • Belangrijke informatie
    - contractduur 2 jaar: prijs per maand € 8,-
    - contractduur 1 jaar: prijs per maand € 9,-
    - eenmalige administratiekosten zijn € 1 (n.v.t. bij verlenging)
    - als je je bundel verbruikt hebt, betaal je voor verbruik in Nederland en zone 1 €0,31 per minuut/SMS en €0,15 per MB bellen en sms'en vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1, betaalde servicenummers en premium sms-diensten vallen altijd buiten je bundel. De bijbehorende tarieven vind je op de tarievenpagina
    - gesprekken ronden we af per seconde, internetsessies per kb
    - 4G-internetsnelheid heeft een downloadsnelheid tot 75 Mbps en uploadsnelheid tot 10 Mbps. De daadwerkelijk beschikbare snelheid kan hiervan afwijken
    - De buitenbundel buffer (betaalde dienst) kun je instellen voor € 1,50 per maand via Mijn 50+ Mobiel. (plafond + 500MB)
    - resterend tegoed vervalt aan het einde van de maand
    - bundels mogen per maand gratis omhoog aangepast worden volgens de op dat moment geldende bundels en prijzen voor het wijzigen van abonnementen zoals weergegeven bij tarieven

  • Uitzondering onbeperkt bellen (Fair Use Policy)
    Bellen vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1 en betaalde servicenummers zijn uitgezonderd van onbeperkt bellen. Om extreem verbruik en misbruik te voorkomen geldt met betrekking tot onbeperkt bellen een Fair Use Policy. Een indicatie voor extreem verbruik kan zijn dat je meer dan 10.000 minuten per maand belt of meer dan 10.000 sms’jes stuurt. We zullen dan nader onderzoek doen. Als we extreem verbruik of misbruik vermoeden, nemen we contact met je op. 50+ Mobiel abonnementen zijn specifiek bedoeld voor individueel mobiel gebruik op smartphones en tablets. En niet voor commerciële doeleinden, zoals het (tegen betaling) beschikbaar stellen van de verbinding aan derden of het beschikbaar stellen van de verbinding aan meerdere gebruikers.

  • Nummerbehoud
    Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je je huidige nummer wilt houden. Wij regelen de overstap en zeggen het abonnement bij je huidige aanbieder op. Zo zorgen we ervoor dat je geen dubbele abonnementskosten hebt.

  • Totstandkoming contract
    Een overeenkomst komt pas tot stand als 50+ Mobiel je aanvraag heeft aanvaard en dit aan je heeft bevestigd.

  • Automatische incasso
    Je betaalt je abonnementskosten, en overige kosten middels een automatische incasso. De machtiging hiervoor bevestig je middels het doen van een iDEAL bankoverschrijving. Hiermee ga je akkoord bij het aangaan van je contract.

  • Levering
    De simkaart wordt in principe binnen 2 werkdagen na de betaling van je bestelling geleverd door PostNL, met uitzondering van de maandag; dan vindt er geen bezorging plaats. Helaas hebben wij geen track & trace van briefpost en kan er in drukke periodes vertraging oplopen bij PostNL.
  • Bedenktermijn
    De bedenktermijn is 14 dagen. Het bedenktermijn start op de dag dat 50+ Mobiel je bestelling aan je heeft bevestigd of het ingaan van nummerbehoud. Als je je bedenkt, dan kan je je bestelling kosteloos annuleren. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld gebruik maken van het herroepingsformulier of bellen naar de klantenservice. Aan het annuleren van je abonnement zijn geen kosten verbonden. De administratiekosten en de maandelijkse kosten van je bundel die je vooruit hebt betaald, worden binnen 14 dagen teruggestort op je rekening. Als je kosten hebt gemaakt buiten je bundel worden deze wel in rekening gebracht.

  • Kosten
    Je kan tijdens de bedenktermijn van 14 dagen alvast gebruikmaken van je nieuwe abonnement. Je stemt er dan mee in dat 50+ Mobiel de maandelijkse abonnementskosten pro-rato en de gebruikskosten bij je in rekening brengt, wanneer je binnen deze bedenktermijn annuleert. Hiermee ga je expliciet akkoord bij het activeren van je simkaart.

  • Klachten en geschillen
    Je dient klachten ten aanzien van direct waarneembare gebreken aan de diensten binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek bij 50+ Mobiel te melden. 50+ Mobiel zal binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laten we je weten wanneer je de inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten. We zullen natuurlijk altijd on best doen om zo snel mogelijk te reageren. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dit kan je doen tot 12 maanden na het ontstaan van je klacht bij 50+ Mobiel of binnen drie maanden na de dagtekening van de brief of het bericht waarin 50+ Mobiel definitief haar standpunt over de klacht heeft kenbaar gemaakt. Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan 50+ Mobiel hebt gestuurd en 50+ Mobiel de kans hebt geboden om de klacht op te lossen, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen.

  • Opzeggen
    Je kunt het abonnement één maand voor de einddatum van je contract opzeggen. Dit doe je gemakkelijk via ; opzeggen@50plusmobiel.nl Daarna kan je het abonnement op ieder moment opzeggen en geldt er altijd een opzegtermijn van één maand. Indien je na de contractduur het abonnement niet verlengt (vernieuwt) of opzegt, dan blijft je abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden. Wij behouden ons het recht voor onze tarieven jaarlijks te indexeren volgens de CBS Consumentenprijsindex. We indexeren je abonnement niet gedurende de overeengekomen looptijd van 12 of 24 maanden.

  • Bedrijfsgegevens
    Je sluit je abonnement af bij 50plus mobiel B.V., statutair gevestigd aan Frederiklaan10A, 5616 NH, Eindhoven, Nederland Postbus 6047,5600 HA, Eindhoven, Nederland. 50plus mobiel B.V. is geregistreerd onder KvK-nummer 80808301.
  • Belangrijke informatie
    - contractduur 2 jaar: prijs per maand € 11,-
    - contractduur 1 jaar: prijs per maand € 12,-
    - eenmalige administratiekosten zijn € 1 (n.v.t. bij verlenging)
    - als je je bundel verbruikt hebt, betaal je voor verbruik in Nederland en zone 1 €0,31 per minuut/SMS en €0,15 per MB bellen en sms'en vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1, betaalde servicenummers en premium sms-diensten vallen altijd buiten je bundel. De bijbehorende tarieven vind je op de tarievenpagina
    - gesprekken ronden we af per seconde, internetsessies per kb
    - 4G-internetsnelheid heeft een downloadsnelheid tot 75 Mbps en uploadsnelheid tot 10 Mbps. De daadwerkelijk beschikbare snelheid kan hiervan afwijken
    - De buitenbundel buffer (betaalde dienst) kun je instellen voor € 1,50 per maand via Mijn 50+ Mobiel. (plafond + 500MB)
    - resterend tegoed vervalt aan het einde van de maand
    - bundels mogen per maand gratis omhoog aangepast worden volgens de op dat moment geldende bundels en prijzen voor het wijzigen van abonnementen zoals weergegeven bij tarieven

  • Uitzondering onbeperkt bellen (Fair Use Policy)
    Bellen vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1 en betaalde servicenummers zijn uitgezonderd van onbeperkt bellen. Om extreem verbruik en misbruik te voorkomen geldt met betrekking tot onbeperkt bellen een Fair Use Policy. Een indicatie voor extreem verbruik kan zijn dat je meer dan 10.000 minuten per maand belt of meer dan 10.000 sms’jes stuurt. We zullen dan nader onderzoek doen. Als we extreem verbruik of misbruik vermoeden, nemen we contact met je op. 50+ Mobiel abonnementen zijn specifiek bedoeld voor individueel mobiel gebruik op smartphones en tablets. En niet voor commerciële doeleinden, zoals het (tegen betaling) beschikbaar stellen van de verbinding aan derden of het beschikbaar stellen van de verbinding aan meerdere gebruikers.

  • Nummerbehoud
    Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je je huidige nummer wilt houden. Wij regelen de overstap en zeggen het abonnement bij je huidige aanbieder op. Zo zorgen we ervoor dat je geen dubbele abonnementskosten hebt.

  • Totstandkoming contract
    Een overeenkomst komt pas tot stand als 50+ Mobiel je aanvraag heeft aanvaard en dit aan je heeft bevestigd.

  • Automatische incasso
    Je betaalt je abonnementskosten, en overige kosten middels een automatische incasso. De machtiging hiervoor bevestig je middels het doen van een iDEAL bankoverschrijving. Hiermee ga je akkoord bij het aangaan van je contract.

  • Levering
    De simkaart wordt in principe binnen 2 werkdagen na de betaling van je bestelling geleverd door PostNL, met uitzondering van de maandag; dan vindt er geen bezorging plaats. Helaas hebben wij geen track & trace van briefpost en kan er in drukke periodes vertraging oplopen bij PostNL.
  • Bedenktermijn
    De bedenktermijn is 14 dagen. Het bedenktermijn start op de dag dat 50+ Mobiel je bestelling aan je heeft bevestigd of het ingaan van nummerbehoud. Als je je bedenkt, dan kan je je bestelling kosteloos annuleren. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld gebruik maken van het herroepingsformulier of bellen naar de klantenservice. Aan het annuleren van je abonnement zijn geen kosten verbonden. De administratiekosten en de maandelijkse kosten van je bundel die je vooruit hebt betaald, worden binnen 14 dagen teruggestort op je rekening. Als je kosten hebt gemaakt buiten je bundel worden deze wel in rekening gebracht.

  • Kosten
    Je kan tijdens de bedenktermijn van 14 dagen alvast gebruikmaken van je nieuwe abonnement. Je stemt er dan mee in dat 50+ Mobiel de maandelijkse abonnementskosten pro-rato en de gebruikskosten bij je in rekening brengt, wanneer je binnen deze bedenktermijn annuleert. Hiermee ga je expliciet akkoord bij het activeren van je simkaart.

  • Klachten en geschillen
    Je dient klachten ten aanzien van direct waarneembare gebreken aan de diensten binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek bij 50+ Mobiel te melden. 50+ Mobiel zal binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laten we je weten wanneer je de inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten. We zullen natuurlijk altijd on best doen om zo snel mogelijk te reageren. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dit kan je doen tot 12 maanden na het ontstaan van je klacht bij 50+ Mobiel of binnen drie maanden na de dagtekening van de brief of het bericht waarin 50+ Mobiel definitief haar standpunt over de klacht heeft kenbaar gemaakt. Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan 50+ Mobiel hebt gestuurd en 50+ Mobiel de kans hebt geboden om de klacht op te lossen, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen.

  • Opzeggen
    Je kunt het abonnement één maand voor de einddatum van je contract opzeggen. Dit doe je gemakkelijk via ; opzeggen@50plusmobiel.nl Daarna kan je het abonnement op ieder moment opzeggen en geldt er altijd een opzegtermijn van één maand. Indien je na de contractduur het abonnement niet verlengt (vernieuwt) of opzegt, dan blijft je abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden. Wij behouden ons het recht voor onze tarieven jaarlijks te indexeren volgens de CBS Consumentenprijsindex. We indexeren je abonnement niet gedurende de overeengekomen looptijd van 12 of 24 maanden.

  • Bedrijfsgegevens
    Je sluit je abonnement af bij 50plus mobiel B.V., statutair gevestigd aan Frederiklaan10A, 5616 NH, Eindhoven, Nederland Postbus 6047,5600 HA, Eindhoven, Nederland. 50plus mobiel B.V. is geregistreerd onder KvK-nummer 80808301.
  • Belangrijke informatie
    - contractduur 2 jaar: prijs per maand € 13,-
    - contractduur 1 jaar: prijs per maand € 14,-
    - eenmalige administratiekosten zijn € 1 (n.v.t. bij verlenging)
    - als je je bundel verbruikt hebt, betaal je voor verbruik in Nederland en zone 1 €0,31 per minuut/SMS en €0,15 per MB bellen en sms'en vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1, betaalde servicenummers en premium sms-diensten vallen altijd buiten je bundel. De bijbehorende tarieven vind je op de tarievenpagina
    - gesprekken ronden we af per seconde, internetsessies per kb
    - 4G-internetsnelheid heeft een downloadsnelheid tot 75 Mbps en uploadsnelheid tot 10 Mbps. De daadwerkelijk beschikbare snelheid kan hiervan afwijken
    - De buitenbundel buffer (betaalde dienst) kun je instellen voor € 1,50 per maand via Mijn 50+ Mobiel. (plafond + 500MB)
    - resterend tegoed vervalt aan het einde van de maand
    - bundels mogen per maand gratis omhoog aangepast worden volgens de op dat moment geldende bundels en prijzen voor het wijzigen van abonnementen zoals weergegeven bij tarieven

  • Uitzondering onbeperkt bellen (Fair Use Policy)
    Bellen vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1 en betaalde servicenummers zijn uitgezonderd van onbeperkt bellen. Om extreem verbruik en misbruik te voorkomen geldt met betrekking tot onbeperkt bellen een Fair Use Policy. Een indicatie voor extreem verbruik kan zijn dat je meer dan 10.000 minuten per maand belt of meer dan 10.000 sms’jes stuurt. We zullen dan nader onderzoek doen. Als we extreem verbruik of misbruik vermoeden, nemen we contact met je op. 50+ Mobiel abonnementen zijn specifiek bedoeld voor individueel mobiel gebruik op smartphones en tablets. En niet voor commerciële doeleinden, zoals het (tegen betaling) beschikbaar stellen van de verbinding aan derden of het beschikbaar stellen van de verbinding aan meerdere gebruikers.

  • Nummerbehoud
    Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je je huidige nummer wilt houden. Wij regelen de overstap en zeggen het abonnement bij je huidige aanbieder op. Zo zorgen we ervoor dat je geen dubbele abonnementskosten hebt.

  • Totstandkoming contract
    Een overeenkomst komt pas tot stand als 50+ Mobiel je aanvraag heeft aanvaard en dit aan je heeft bevestigd.

  • Automatische incasso
    Je betaalt je abonnementskosten, en overige kosten middels een automatische incasso. De machtiging hiervoor bevestig je middels het doen van een iDEAL bankoverschrijving. Hiermee ga je akkoord bij het aangaan van je contract.

  • Levering
    De simkaart wordt in principe binnen 2 werkdagen na de betaling van je bestelling geleverd door PostNL, met uitzondering van de maandag; dan vindt er geen bezorging plaats. Helaas hebben wij geen track & trace van briefpost en kan er in drukke periodes vertraging oplopen bij PostNL.
  • Bedenktermijn
    De bedenktermijn is 14 dagen. Het bedenktermijn start op de dag dat 50+ Mobiel je bestelling aan je heeft bevestigd of het ingaan van nummerbehoud. Als je je bedenkt, dan kan je je bestelling kosteloos annuleren. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld gebruik maken van het herroepingsformulier of bellen naar de klantenservice. Aan het annuleren van je abonnement zijn geen kosten verbonden. De administratiekosten en de maandelijkse kosten van je bundel die je vooruit hebt betaald, worden binnen 14 dagen teruggestort op je rekening. Als je kosten hebt gemaakt buiten je bundel worden deze wel in rekening gebracht.

  • Kosten
    Je kan tijdens de bedenktermijn van 14 dagen alvast gebruikmaken van je nieuwe abonnement. Je stemt er dan mee in dat 50+ Mobiel de maandelijkse abonnementskosten pro-rato en de gebruikskosten bij je in rekening brengt, wanneer je binnen deze bedenktermijn annuleert. Hiermee ga je expliciet akkoord bij het activeren van je simkaart.

  • Klachten en geschillen
    Je dient klachten ten aanzien van direct waarneembare gebreken aan de diensten binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek bij 50+ Mobiel te melden. 50+ Mobiel zal binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laten we je weten wanneer je de inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten. We zullen natuurlijk altijd on best doen om zo snel mogelijk te reageren. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dit kan je doen tot 12 maanden na het ontstaan van je klacht bij 50+ Mobiel of binnen drie maanden na de dagtekening van de brief of het bericht waarin 50+ Mobiel definitief haar standpunt over de klacht heeft kenbaar gemaakt. Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan 50+ Mobiel hebt gestuurd en 50+ Mobiel de kans hebt geboden om de klacht op te lossen, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen.

  • Opzeggen
    Je kunt het abonnement één maand voor de einddatum van je contract opzeggen. Dit doe je gemakkelijk via ; opzeggen@50plusmobiel.nl Daarna kan je het abonnement op ieder moment opzeggen en geldt er altijd een opzegtermijn van één maand. Indien je na de contractduur het abonnement niet verlengt (vernieuwt) of opzegt, dan blijft je abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden. Wij behouden ons het recht voor onze tarieven jaarlijks te indexeren volgens de CBS Consumentenprijsindex. We indexeren je abonnement niet gedurende de overeengekomen looptijd van 12 of 24 maanden.

  • Bedrijfsgegevens
    Je sluit je abonnement af bij 50plus mobiel B.V., statutair gevestigd aan Frederiklaan10A, 5616 NH, Eindhoven, Nederland Postbus 6047,5600 HA, Eindhoven, Nederland. 50plus mobiel B.V. is geregistreerd onder KvK-nummer 80808301.
  • Belangrijke informatie
    - contractduur 2 jaar: prijs per maand € 15,-
    - contractduur 1 jaar: prijs per maand € 16,-
    - eenmalige administratiekosten zijn € 1 (n.v.t. bij verlenging)
    - als je je bundel verbruikt hebt, betaal je voor verbruik in Nederland en zone 1 €0,31 per minuut/SMS en €0,15 per MB bellen en sms'en vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1, betaalde servicenummers en premium sms-diensten vallen altijd buiten je bundel. De bijbehorende tarieven vind je op de tarievenpagina
    - gesprekken ronden we af per seconde, internetsessies per kb
    - 4G-internetsnelheid heeft een downloadsnelheid tot 75 Mbps en uploadsnelheid tot 10 Mbps. De daadwerkelijk beschikbare snelheid kan hiervan afwijken
    - De buitenbundel buffer (betaalde dienst) kun je instellen voor € 1,50 per maand via Mijn 50+ Mobiel. (plafond + 500MB)
    - resterend tegoed vervalt aan het einde van de maand
    - bundels mogen per maand gratis omhoog aangepast worden volgens de op dat moment geldende bundels en prijzen voor het wijzigen van abonnementen zoals weergegeven bij tarieven

  • Uitzondering onbeperkt bellen (Fair Use Policy)
    Bellen vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1 en betaalde servicenummers zijn uitgezonderd van onbeperkt bellen. Om extreem verbruik en misbruik te voorkomen geldt met betrekking tot onbeperkt bellen een Fair Use Policy. Een indicatie voor extreem verbruik kan zijn dat je meer dan 10.000 minuten per maand belt of meer dan 10.000 sms’jes stuurt. We zullen dan nader onderzoek doen. Als we extreem verbruik of misbruik vermoeden, nemen we contact met je op. 50+ Mobiel abonnementen zijn specifiek bedoeld voor individueel mobiel gebruik op smartphones en tablets. En niet voor commerciële doeleinden, zoals het (tegen betaling) beschikbaar stellen van de verbinding aan derden of het beschikbaar stellen van de verbinding aan meerdere gebruikers.

  • Nummerbehoud
    Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je je huidige nummer wilt houden. Wij regelen de overstap en zeggen het abonnement bij je huidige aanbieder op. Zo zorgen we ervoor dat je geen dubbele abonnementskosten hebt.

  • Totstandkoming contract
    Een overeenkomst komt pas tot stand als 50+ Mobiel je aanvraag heeft aanvaard en dit aan je heeft bevestigd.

  • Automatische incasso
    Je betaalt je abonnementskosten, en overige kosten middels een automatische incasso. De machtiging hiervoor bevestig je middels het doen van een iDEAL bankoverschrijving. Hiermee ga je akkoord bij het aangaan van je contract.

  • Levering
    De simkaart wordt in principe binnen 2 werkdagen na de betaling van je bestelling geleverd door PostNL, met uitzondering van de maandag; dan vindt er geen bezorging plaats. Helaas hebben wij geen track & trace van briefpost en kan er in drukke periodes vertraging oplopen bij PostNL.
  • Bedenktermijn
    De bedenktermijn is 14 dagen. Het bedenktermijn start op de dag dat 50+ Mobiel je bestelling aan je heeft bevestigd of het ingaan van nummerbehoud. Als je je bedenkt, dan kan je je bestelling kosteloos annuleren. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld gebruik maken van het herroepingsformulier of bellen naar de klantenservice. Aan het annuleren van je abonnement zijn geen kosten verbonden. De administratiekosten en de maandelijkse kosten van je bundel die je vooruit hebt betaald, worden binnen 14 dagen teruggestort op je rekening. Als je kosten hebt gemaakt buiten je bundel worden deze wel in rekening gebracht.

  • Kosten
    Je kan tijdens de bedenktermijn van 14 dagen alvast gebruikmaken van je nieuwe abonnement. Je stemt er dan mee in dat 50+ Mobiel de maandelijkse abonnementskosten pro-rato en de gebruikskosten bij je in rekening brengt, wanneer je binnen deze bedenktermijn annuleert. Hiermee ga je expliciet akkoord bij het activeren van je simkaart.

  • Klachten en geschillen
    Je dient klachten ten aanzien van direct waarneembare gebreken aan de diensten binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek bij 50+ Mobiel te melden. 50+ Mobiel zal binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laten we je weten wanneer je de inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten. We zullen natuurlijk altijd on best doen om zo snel mogelijk te reageren. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dit kan je doen tot 12 maanden na het ontstaan van je klacht bij 50+ Mobiel of binnen drie maanden na de dagtekening van de brief of het bericht waarin 50+ Mobiel definitief haar standpunt over de klacht heeft kenbaar gemaakt. Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan 50+ Mobiel hebt gestuurd en 50+ Mobiel de kans hebt geboden om de klacht op te lossen, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen.

  • Opzeggen
    Je kunt het abonnement één maand voor de einddatum van je contract opzeggen. Dit doe je gemakkelijk via ; opzeggen@50plusmobiel.nl Daarna kan je het abonnement op ieder moment opzeggen en geldt er altijd een opzegtermijn van één maand. Indien je na de contractduur het abonnement niet verlengt (vernieuwt) of opzegt, dan blijft je abonnement doorlopen tegen dezelfde voorwaarden. Wij behouden ons het recht voor onze tarieven jaarlijks te indexeren volgens de CBS Consumentenprijsindex. We indexeren je abonnement niet gedurende de overeengekomen looptijd van 12 of 24 maanden.

  • Bedrijfsgegevens
    Je sluit je abonnement af bij 50plus mobiel B.V., statutair gevestigd aan Frederiklaan10A, 5616 NH, Eindhoven, Nederland Postbus 6047,5600 HA, Eindhoven, Nederland. 50plus mobiel B.V. is geregistreerd onder KvK-nummer 80808301.