Wil je opzeggen?
Opzegprocedure
Om te weten welke procedure te volgen voor het opzeggen is de einddatum belangrijk. Deze vindt je gemakkelijk terug in je Mijn 50+ account. Kom je er niet uit? Dan kan de klantenservice hier altijd nog bij helpen, bel dan 1200.
Vóór einddatum contract
Is het contract nog niet afgelopen maar wil je toch per direct opzeggen? Dan dien je het contract af te kopen. Hoe dit precies in zijn werk gaat zie onze informatiepagina over afkopen.
Nummerbehoud
Loopt je contract binnen 4 maanden af? Dan kun je al bij een andere aanbieder een contract afsluiten met nummerbehoud. Je nummer gaat dan over wanneer het contract bij ons is afgelopen. Vraag je dit pas aan binnen 1 maand voor de einddatum bij ons? Dan duurt het vanaf die dag nog één maand i.v.m. de opzegtermijn (1 maand).
Voor meer informatie omtrent nummerbehoud zie: coin.nl/nummerbehoud/
Overlijden
We helpen je graag dit zo snel en simpel mogelijk af te handelen. We bieden hierbij de keuze om het kosteloos per direct stop te zetten of kosteloos op naam van iemand anders te plaatsen (contractovername). Met de eerste keuze zou het nummer komen te vervallen.
De keuze mag per mail worden verstuurd naar klantenservice@50plusmobiel.nl i.c.m. de bij ons bekende persoonsgegevens.