Simkaart activeren
Welkom bij 50+ mobiel! We zijn erg blij om je als klant te mogen verwelkomen. Op deze pagina helpen we je graag om snel en gemakkelijk je simkaart te activeren. Zorg ervoor dat je alle stappen in je Mijn 50+ account hebt afgerond en de 1e betaling is voldaan. Bekijk de handige filmpjes van Harry met uitleg over de activatie hieronder.
Activatie met nummerbehoud
Heb je een abonnement met nummerbehoud besteld? Je ontvangt de ingangsdatum zo snel mogelijk. Deze hangt af van de einddatum van je huidige contract. Wacht op de bevestiging per SMS voor de datum van nummerovername. Op deze dag kun je jouw nieuwe simkaart activeren.
- Bevestig ontvangst van de simkaart in je Mijn 50+ account, of via de link in de email "Je simkaart is onderweg".
- Schakel het toestel uit.
- Als het toestel helemaal is uitgeschakeld verwissel dan de simkaarten (oude simkaart eruit en de nieuwe erin)
- Schakel het toestel nu weer in. (onze simkaart vraagt niet om een pincode)
- Werkt de simkaart na 30 min nog niet? Neem dan contact op met de klantenservice.
Activatie nieuw nummer
Wanneer je een abonnement hebt besteld met een nieuw nummer krijg je na ontvangst van de simkaart de optie om deze per direct te activeren. Je kan hier ook tot 14 dagen mee wachten, hierna gaat het vanzelf in.
- Bevestig ontvangst van de simkaart in je Mijn 50+ account, of via de link in de email "Je simkaart is onderweg".
- Schakel het toestel uit.
- Als het toestel helemaal is uitgeschakeld verwissel dan de simkaarten (oude simkaart eruit en de nieuwe erin)
- Schakel het toestel nu weer in. (onze simkaart vraagt niet om een pincode)
- Werkt de simkaart na 30 min nog niet? Neem dan contact op met de klantenservice.